dimecres, 14 de desembre de 2011

Nutrició a SBR i Titan Desert a Distance

Per aquest dijous us proposem dues activitats, pels que sigueu del Maresme o us volgueu desplaçar a Mataró, SBR organitza un interessantíssim clínic sobre nutrició (amb col·laboració de GU Energy, una de les marques que ens ha ajudat)

En aquest clínic es pretén mostrar als assistents en que consisteix una bona alimentació, el tipus de complements i les seves funcions, la importancia del que mengem abans, durant i després d’una cursa, exemples de planificacions nutricionals i debat.
Dijous 15 de Decembre a les 19:30h a SBR
Instructors: Nutriexper
Amb la col·laboració de Myrco (GU Energy)
Inscripciones a Info@SBRstore.com

Per altra banda a Barcelona, Distance fa una petita presentació de la Titan Desert, serà a les 20.00 a la botiga.

Esta vez nos visitan nuestros amigos de RPM para presentarnos la prueba más mítica en bicicleta por el desierto: la Titan Desert.

"La MILENIO TITAN DESERT by GAES es una carrera de grandes rasgos, abierta a todo tipo de amantes de la bicicleta, del deporte y del sacrific...io. Es, por encima de todo, la carrera de la superación personal, del reto individual. Es una carrera, una competición. Pero sobretodo, y para la mayoría, un reto. El reto de conseguir lo que pocos han logrado en el mundo. Enfrentarse al desierto, al calor, a la distancia, en las peores condiciones imaginables."

A pesar de esto no es una prueba para extraterrestres, sino para gente que tenga claro que el esfuerzo y el sacrificio se ven recompensados.

Además tiene el aliciente de compartir carretera, o mejor dicho, desierto con ciclistas de la talla de Oscar Pereiro, Laurent Jalabert, Claudio Chiappucci, Roberto Heras, Abraham Olano o Melcior Mauri.

Si queréis saber que sorpresas y emociones nos depara esta nueva edición os esperamos este jueves a las 20.00Hs en Distance.

Los amantes de la bici no podéis faltar!!!