dilluns, 26 de maig de 2014

Stage i competis de la setmana

Primer de tot, aquest cap de setmana els dragons/es hem estat d'allò mes actius, ja que dissabte, com sabeu, vam celebrar el nostre stage re-transformat en microstage, no per això sense el bon rotllo, les ganes d'entrenar i fer club ja característics de cada any.

Aquests dies penjarem mes fotos, vídeos al canal de youtube i sortiran durant setmanes anècdotes i bromes de la jornada, però us deixem amb aquesta foto i només ens queda agraïr de nou a tots els assistents la seva presencia. Força dragons!

I ara ja passem a les competís del cap de setmana:

- Moltíssimes felicitats a la Nuria que ha pujat de nou al calaix, aquesta vegada ben amunt, a la Cursa de Moja. Estàs imparable!

- I mentres esperem alguna imatge, us deixem la crònica d'en Ruben que juntament amb en Miguel Angel van participar al Half de Peníscola. Moltes felicitats, maquines!!!

Dissabte:
Arribo a Peñíscola al migdia i plou... hi ha onades al mar i tot sembla indicar que la proba de natació no es celebraria com previst. Vaig al briefing i a la xerrada tècnica i dubtes d'última hora (salutacions del Xavi de Tritraining per el
Pau Cortadas Guasch). Vaig a veure el partit a l'apartament i a les tantes deixa de sentir-se soroll al carrer, em desperto per la pluja varies vegades.
Diumenge:
05:30 sona el despertador, ja no plou, i els núvols sembla que aniran a menys. Deixo la bici a boxes i em disposo anar a la platja sud per la sortida, fa fred per l'aigua està a una temperatura agradable així que entro a calentar.
07:30 Sortida dels federats absoluts (1 min desprès surt la resta) encara no hem ni començat a nedar que els primers de l'altre sortida ens atrapen. La natació es llarga, però tenir el castell a l'esquerra com a referencia es un plaer i crec que faig un bon temps sortint de l'aigua perquè arribo a boxes per davant dels meus veïns.
Agafo la bici i em disposo a afrontar els 90km amb un desnivell positiu acumulat de 800m, molt pocs trams per acoplar-se sense risc o de forma efectiva. Em comença adelantar tothom i atrapo només a un parell i sento que no tinc força a les cames (començava a pagar el sobreentrenament i Salou). A la segona volta em doblen els primers i psicològicament em costa aguantar. A la meva tercera volta començo a adelantar cadàvers i em "creixo" una mica. El tram de connexió de 15km que pensava que seria quasi tot baixada es fa etern, perquè les baixades eren fortes i les rectes eren en falso llano (a l'anada tenia la sensació d'estar pujant).
Deixo la bici i arribo just quan el meu veí que veig com surten corrent a una velocitat d'espant. Decideixo sortir a un ritme constant però sense força (05:00min/km aprox). El cricuit només tenia 1km pla al inici, desprès una gran pujada tipo Salou, una baixada, una mica planet, una altra pujada, camí de terra amb constants pujades i baixades i al km5 mitja volta i al revès. Consegueixo arribar al km 10 en uns 50min així que estic content, no em sento amb energía per augmentar el ritme així que tiro normal. Arribant a la pujada decideixo fer-la caminant per pendre'm l'últim gel i hidratar-me bé. Cada cop costa més mantenir el ritme (poca gent m'ha adelantat excepte els que em doblaven i atrapo algún que altre cadàver). Arribant al km 15 les forces m'abandonen i els glutis avisen que estic al límit, veig un noi caminant i em poso a la seva altura per xerrar una mica caminant per no venir-me abaix, desprès d'uns minuts recuperant decidim tornar a correr fins a la pujada que fariem a peu i desprès ja fer els 3 últims km corrent, ens posem a l'altura d'una noia de BCN que ja està fora del temps de tall pero decideix fer la prova igualment. Comencem a correr i a l'últim km apreto per intentar treure-li 1 min (ell era de la segona sortida i tenia aquest minut de ventatge). Li trec bastant però no suficient.

Desprès de 6h07min entro a meta, muscularment trencat però més fresc que a Salou i gràcies als consells nutricionals del Martí Colet no vaig tenir "pájara". Vaig probar la paella que donaven (molt bona per cert) però no m'entrava sòlid.
Ja penjaré alguna foto que trobi por ahí
Força Dragons!
PD:
336 Inscrits
280 finishers
28 retirats

Posició 229

- i en Leo i en Sandro, així com la Ivet, per la participació a la Gran Fondo la Mussara, la marxa cicloturista. Felicitats!

La setmana vinent, mes!!! Força dragons!